انواع جکلوی(Lebus Load Binders)

  • به روز شده برای زنجیرهای گرید 70,80,100
  • طراحی جدید با دسته یک تیکه
    • بدنه تمام یک پارچه بدون پیچ و مهره بصورت فورج
    • تمام قطعات بلبرینگی و نگه دارنده
      • استفاده راحت

جکلوی مدل:L-140

راهنمای جدول جزییات جکلوی مدلL-140


جدول جزییات جکلوی L-140


جکلوی مدل:L-30

راهنمای جدول جزییات جکلوی مدل:L-130


جدول جزییات جکلوی مدل:L-130

دستگاه جکلوی ابزاری برای محکم کردن و جمع کردن زنجیر متصل به بار است. استفاده از این دستگاه در هنگام جابجایی و حمل و نقل تجهیزات برای افزایش ایمنی بار بسیار مهم است. بنابراین ضروری است که از این دستگاه برای ایمن سازی زنجیر بار خود استفاده کنید تا بار خود را ایمن کنید.

عموما جابجایی محموله ها و تجهیزات نسبتاً صنعتی و بزرگ بسیار دشوار است. بستن و ایمن سازی برای رسیدن از مکانی به مکان دیگر استفاده از شابلون مناسب با زنجیر مناسب برای تمامی وسایل حمل و نقل مانند کامیون، کشتی، هواپیما و یا بارهای سبک و سنگین ضروری است.

fdgfgf  انواع جکلوی fhghgh

جکلوی اهرمی و جغجغه ای

جک اهرمی و جک جغجغه ای که دو نوع از جکلوی است تولید و عرضه می شود. هر کدام با توجه به نوع بار و دستگاه کاربر خاص خود را دارند. جک ها بسته به نوع بار در اندازه های مختلف تولید و تحویل می شوند. اندازه های موجود ۱/۴، ۱/۲، ۵ / ۱۶٫۵ / ۸ با محدوده ۶ تا ۱۶ میلی متر است.

توصیه می کنیم برای اطمینان از ایمنی حمل و نقل و جابجایی محموله، از اندازه مناسب با وزن خود استفاده کنید. نوع و سطح فشار قابل تحمل به طور دقیق مشخص شده و بر روی جعبه بسته بندی پیش بینی شده است. از آنجایی که برای اتصال زنجیر از جکلوی استفاده می شود، سعی کنید از حلقه ای با ضخامت مناسب برای گیره های فک استفاده کنید.

توصیه های مهم هنگام استفاده از جکلوی

استفاده از تسمه های مناسب برای حمل بارهای شکننده و ظریفی که در حین حمل به دلیل مهار وارد محموله می شوند، توصیه می شود.

ضمناً با استفاده از سیم بکسل در سایزهای مختلف می توان دکل های بزرگ را چسبانده و در ساختمان قرار داد، تیرهای پل و تکیه گاه ها را نصب کرد و به لطف ترکیب تکنولوژی فولاد و کربن زنگ نمی زند و قابل استفاده برای مدت طولانی است.

جکلوی ها به دو نوع اهرمی (ساده) و جغجغه ای (دنده ای) تقسیم می شوند که با توجه به نیاز خود می توانید هرکدام را سفارش دهید.

جمع بندی

بازرگانی محمود قراچورلو  وارد کننده انواع جکلوی در سایز ها مختلف است. این محصول از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا در سالهای آینده در خدمت شما باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و با توجه به مشتریان طراحی شده است. بازرگانی  محمود قراچورلو  نیازهای شما را برآورده می کند و کیفیت عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.

جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر به برگه ثبت سفارش و یا برگه تماس با ما مراجعه فرمایید.