مشخصات فنی سیم بکسل گوستاولف آلمان

مشخصات فنی سیم بکسل گوستاولف آلمان

با توجه به درخواست های متعدد مخاطبین وبسایت بازرگانی محمود قراچورلو تصمیم به معرفی برخی از مشخصات فنی سیم بکسل ها گرفتیم. در ادامه برخی از مشخصات فنی سیم بکسل ها را مشاهده خواهید کرد. جهت مشاهده آدرس بازرگانی محمود قراچورلو در وبسایت رسمی گوستاولف اینجا را کلیک کنید و روی نام ایران کلیک کنید.

مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل گوستاولف آلمان

انواع بافت سیم بکسل

F819 S-FC:
این بافت سالهاست به عنوان بافت معمول در بسیاری از آسانسـورهای استاندارد استفاده می شود و در بسیاری از کشـورهای جهان شناخته شده است. این نوع سیـم بکسـل دارای مغزی تمام کنفی بوده و ساختار رشته های بیرونی آن از نوع Seale می باشد که برای استفاده در آسانسـورهایی تا حداکثر ۱۰ توقف مناسب است.
انعطاف پذیری و طول عمر بالا از ویژگی های بارز این نوع سیم بکسل هستند.

سیم بکسل گوستاولف اصل آلمان مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل گوستاولف آلمان

PAWO F3:
این نوع سیم بکسل دارای هسته ای ترکیبی از کنف و فولاد می باشد. رشته های خارجی آن دارای بافت Seale بوده و مغزی آن توسط هشت رشتۀ فولادی احاطه شده است.
این بافت برای استفاده در آسانسورهایی بین ۱۰ تا ۲۰ توقف مناسب است.
مقاومت در برابر سایش بارزترین ویژگی این نوع سیم بکسل است.

PAWO-F3---مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل گوستاولف آلمان PAWO F3

PAWO F7:
این نوع سیم بکسـل همانند بافت PAWO F3 دارای هستۀ ترکیبی کنفـی و فـولادی می باشـد با این تفاوت که رشته های خارجی آن دارای بافت وارینگتون (Warrington) است. این سـاخـتار دارای انعطاف بالاتر و مقاومت بیشتری در برابر خستگی های به وجود آمده بر اثر کشش و خمش می باشد.
این بافت سیم بکسل نیـز برای استفاده در آسانسورهایـی که دارای موتور گیرلـس بوده و بین ۱۰ تا ۲۰ توقـف هستند، توصیه می شود.
مقاومت در برابر سایش، طول عمر بالا و کشیدگی کم، از مهمترین ویژگی های این نوع سیم بکسل هستند.

PAWO_F7---مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل گوستاولف آلمان PAWO F7

PAWO F7S:
این نوع سیم بکسـل اصلاح شدۀ نوع PAWO F7 است و یک رشـتۀ فولادی جایگزین قسمت کنفی نوع F7 شده است. بنابراین این سیم بکسل جزء سیم بکسل های تمام فـولادی محـسوب می گردد. رشته های بیرونی دارای بافت وارینگتون بوده و برای استفاده در آسانسورهایی با بیش از ۲۰ توقف مناسب است.

PAWO_F7S---مشخصات فنی مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل گوستاولف آلمان PAWO F7S

PAWO F10:
این نوع سیم بکسل تمام فـولادی بر خلاف انواع دیگر از ۹ رشته تشکیـل شده که هر رشته دارای ۱۷ مفتول می باشد. ساختار فشردۀ مغزی این بافت باعث افزایش مقاومت در برابر خمش می شود. رشته های بیرونی دارای بافت Filler بوده و برای استفاده در آسانسورهایی با بیش از ۲۰ توقف، سرعت بالا و تعداد استفاده بیش از ۱۰۰ بار در روز مناسب است.

PAWO_F10---مشخصات-سیم-بکسل مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل گوستاولف آلمان PAWO F10                             1

PAWO 819W:
این بافت یکی از رایـج ترین بافت ها برای موتورهای گیـرلس و آسانسـورهای هیدرولیـک است. دو سایز ۶ و ۶٫۵ پرکاربردترین سایزهای این نوع سیم بکسل تمام فولادی محسوب می شوند.
انعطاف پذیری و طول عمر بالا از ویژگی های مهم این بافت محسوب می شود.

PAWO_819W---مشخصات فنی مشخصات فنی سیم بکسل مشخصات فنی سیم بکسل گوستاولف آلمان PAWO 819W